Belka
Sobota, 20 Października 2018   imieniny: Ireny, Kleopatry, Jana
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

Wyszukaj:
 
 
Ogłoszenia

Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy common rail

Data dodania: 2012-08-16
 

Do naprawy regeneracji wtryskiwaczy Common Rail w naszej pracowni używamy stołu probierczego firmy Bosch EPS 200A i EPS 708, który wiernie oddaje warunki pracy wtryskiwacza w silniku. Urządzenia te są bardzo dokładne w trakcie pomiarów poszczególnych dawek i najbardziej zaawansowane technologicznie spośród innych urządzeń dostępnych na rynku dzięki zastosowaniu bardzo precyzyjnych laboratoryjnych przepływomierzy.
Kolejność postępowania podczas naprawy regeneracji wtryskiwaczy Common Rail na EPS 200A i EPS 708 producentów Bosch i Delphi;

rozbiórka całkowita wtryskiwacza i mycie wszystkich elementów w myjkach ultradźwiękowych w wysokiej temperaturze (80 stopni Celsjusza)
wszystkie elementy części uszczelniające wnętrze wtryskiwacza zostają wymienione na tylko i wyłącznie oryginalne firmy Bosch Delphi
wtryskiwacz jest ponownie składany według technologii firmy Bosch czy Delphi stosowane są do tego specjalistyczne narzędzia tych producentów
jeżeli zachodzi konieczność wymianie ulegają dodatkowo inne uszkodzone części wtryskiwacza zweryfikowane na mikroskopach cyfrowych
wtryskiwacz poddany jest korekcie, regulacji wszystkich dawek (np. skok kulki zaworka trzeci etap regeneracji wtryskiwacza)
po naprawie dokonane zostaje badanie komputerowe wtryskiwacza na stole probierczym EPS 200A lub EPS 708 porównane zostają wyniki wartości rzeczywistych i zadanych po których zostaje wygenerowany z komputera szczegółowy protokół
pomiar przelewu podczas testu sprawdzenia szczelności przy wysokim ciśnieniu (wtryskiwacz nie jest wysterowany)
pomiar ewentualna regulacja dawki wtryskiwacza i dawki powrotnej podczas pełnego obciążenia
pomiar ewentualna regulacja dawki wtryskiwacza w zakresie obciążeń częściowych
pomiar ewentualna regulacja dawki wtryskiwacza biegu jałowego
pomiar ewentualna regulacja dawki pilotażowej wtryskiwacza
nadanie nowego IMA kodu wtryskiwacza (na EPS 708)
sprawdzenie dodatkowo jakości rozpylania końcówki wtrysku na stole Zapp Diesel Tech lub CRU2 także firmy Zapp
Na naprawione, regenerowane wtryskiwacze Common Rail udzielamy pisemnej rocznej gwarancji bez limitu kilometrów.
Gwarancją objęte są wszystkie regenerowane wtryskiwacze Common Rail Bosch Delphi do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, maszyn itd. Po regeneracji wtryskiwacza generowany jest automatycznie protokół, który potwierdza otrzymanie parametrów fabrycznie nowego wtryskiwacza i jest on jednocześnie kartą gwarancyjną. Protokoły bezpośrednio po naprawie drukowane są przez stół probierczy EPS 708 i EPS 200A firmy Bosch z wyszczególnieniem wartości zadanych przez producenta wtryskiwacza i wartości rzeczywistych uzyskanych podczas naprawy regeneracji wtryskiwacza.
Wykonujemy dodatkowo ekspertyzy wtryskiwaczy Common Rail dotyczące rodzaju i przyczyny uszkodzenia wtryskiwacza.
Usługa ta jest skierowana do autoryzowanych i nieautoryzowanych serwisów mających wątpliwości czy uszkodzenie wtryskiwacza powstało w wyniku wady fabrycznej, jakości paliwa czy innych czynników zewnętrznych mogących wpłynąć na uszkodzenie wtryskiwacza. Do ekspertyzy dołączone są szczegółowe zdjęcia z mikroskopów cyfrowych. Na zdjęciach z mikroskopów widać bardzo wyraźnie rodzaj i przyczynę uszkodzenia danego elementu wtryskiwacza.


WARSZTATY I DUŻE FIRMY TRANSPORTOWE OTRZYMUJĄ DO 30% RABATU NA NAPRAWIONE, REGENEROWANE WTRYSKIWACZE COMMON RAIL.

Kontakt

Więcej na http://www.wtryskiwacz.com

Tel.601 856 277

 

loading...
« powrót
 
Polecane

DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

 




Brak sond
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 
policki

Powiat policki - utworzony wskutek reformy administracyjnej w 1999 roku powiat znajduje się w północno-zachodniej części naszego kraju, w województwie zachodniopomorskim, a stolicą i siedzibą jego władz są Police. Ciekawostkę stanowi fakt, iż jest to powiat o najmniejszym obszarze w skali województwa. Gminy, jakie wchodzą w skład powiatu to: Nowe Warpno, Police, Dobra (Szczecińska), Kołbaskowo.

Gospodarka powiatu mocno opiera się na przemyśle chemicznym.

Na miejsce dotrzemy autostradą A6, drogami krajowymi nr 10 i 13, drogami wojewódzkimi 114 i 115.

Gdy już znajdziemy się na polickiej ziemi warto zobaczyć liczne zabytki w Starym Mieście w Policach, Rezerwat przyrody Świdwie, kościół w Trzeszczynie (XVII w.). Popływać też jest gdzie. W Nowym Warpnie i Trzebieży znajdziemy kąpieliska, a na lewym dopływie Odry, czyli Gunicy, która przepływa przez powiat, uruchomiono szlak kajakowy.   

 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola